خرید گوشی‌ گیمینگ ارزان بسیار مورد توجه قرار گرفته؛ زیرا برخی از مدل‌های این گوشی‌ها حتی ممکن است از پرچمداران نیز بهتر باشد.

اما کدام گوشی در اجرای روان و زیبای گیم بهترین گزینه است؟ شاید باور نکنید که بعضی میان‌رده‌های ارزان و حتی پرچمداران قدیمی‌تر تجربه عالی در بازی را با حداقل هزینه برای شما به ارمغان می آورند؛ اما این نکته را در نظر داشته باشید که صرف نظر از برند و یا شرکت سازنده موارد دیگری هم وجود دارد که شما می بایست در زمان خرید گوشی گیمینگ و یا حتی یک گوشی مخصوص گیم در نظر داشته باشید. این فروشگاهای اینترنتیموبایل در ادامه ۷ گوشی گیمینگ ارزان را به شما معرفی می‌کند.

   

۱-شیائومی پوکوفن اف ۱

مشخصات ، قیمت و خرید گوشی شیائومی پوکوفون اف 1 (Xiaomi Pocophone F1)

قطعا پوکوفن اف ۱ در رنج قیمت خود بهترین موبایل مخصوص بازی و گوشی گیمینگ ارزان است که در سال ۲۰۱۸ با پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ معرفی شد. پردازنده‌ای با بالاترین امکانات گرافیکی که مخصوص یک گوشی گیمینگ طراحی شده بود و از آن مهم‌تر طراحی بروز با نمایشگر تمام صفحه که یکی از معیارهای مهم برای بازی است. بنچمارک آنتوتو گوشی پوکوفون عدد عجیب ۳۴۹۰۰۰ است. در کنار عملکرد اگر دوربین هم برای شما مهم است به جرأت می‌توان گفت که دوربین ۱۲ مگاپیکسلی پوکوفن که البته یک لنز پرچمدار قدرتمند است از دوربین‌هایی با ارقام مگاپیکسلی بالا در میان‌رده‌های امروزی حرفه‌ای‌تر بوده و عدد دگزومارک (بالاترین مرجع امتیاز دوربین جهان) این دوربین ۹۱ است که امتیاز بالایی محسوب می‌شود.

این مدل در دونسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت با ۶گیگابایت رم عرضه شده که در حال حاضر شما می‌توانید نسخه ۶۴ گیگابایتی آن را خریداری کنید .

۲-بلک شارک 1 شیائومی

گوشی BLACK SHARK HELO شیائومی با 10 گیگابایت رم و گیم‌پد دوگانه رونمایی شد

لک شارک همانطور که از نامش پیداست یک گوشی گیمینگ از شرکت شیائومی است که سال ۲۰۱۸ با پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ روانه بازار شد. امتیازات بنچمارک بدست آمده از این مدل ۳۵۵۰۰۰ بوده و تمامی امکانات داخل جعبه آن مخصوص تسلط کامل کاربر برروی گیم بدون نیاز به استفاده از صفحه نمایش است و قادر به اجرای روان سنگین‌ترین بازی‌های گرافیکی موبایل است. باتری این مدل گوشی برای استفاده مدام با حداکثر توان پردازنده درهنگام اجرای گیم طراحی شده است.قطعاً تجریه بازی با بلک شارک بسیار عالی خواهد بود، البته این گوشی نیز به دلیل ماهیت پرچمدار بودنش با دو دوربین قدرتمند ۲۰ مگاپیکسلی در پشت و جلو گوشی همراه شده که شما را راضی خواهد کرد.این گوشی در دونسخه ۶+۶۴ و ۸+۱۲۸  تولید و عرضه شد و شما می‌توانید نسخه ۶۴ گیگابایتی آن را خریداری کنید .

۳-شیائومی نوت ۸ پرو

شیائومی ردمی نوت 8 پرو - 128 گیگ - فروشگاه اینترنتی دیجی کال24

برای خرید گوشی گیمینگ ارزان، نوت ۸ پرو که یک میان‌رده پرطرفدار شیائومی است قطعاً در ردیف سوم این لیست قرار دارد، که باید گفت بعنوان یک گوشی در محدوده ۳۵۰۰۰۰۰ تومان، در اجرای انواع گیم بسیار خوب عمل خواهد کرد. چرا که از یک پردازنده عالی با گرافیک بالا و ساختار گیمینگ از شرکت مدیاتک تجهیز شده که امتیاز بنچمارک ۲۹۰۰۰۰ را برای این گوشی به ارمغان آورده است. شاید نوت ۸ پرو به لنز ۶۴ مگاپیکسلی خود معروف باشد. اما قدرت آن در اجرای بازی روان بالاترین مزیت این مدل برای گیمرهایی است که قصد خرید پکیجی کامل از زیبایی، دوربین فوق العاده، باتری عالی و قدرت اجرای انواع گیم را داشته باشند .

۴- هوآوی نوا ۵

مشخصات و قیمت گوشی نوا 5 پرو هواوی - Huawei nova 5 Pro - زومیت

این گوشی خاص و بسیار زیبا با طراحی منحصر بفرد، در بازار کشور کمیاب بوده و برخلاف بیشتر گوشی‌های میان رده شرکت هوآوی از قدرت و سرعت قابل توجهی در اجرای بازی برخوردار است. این گوشی که با کایرین ۷۱۰  رونمایی شده و عدد بنچمارکی در محدوده ۲۳۰ هزار را دریافت کرد. در مورد پردازنده آن باید گفت که احتمالا عملکردی بهتری از اسنپدراگون ۷۳۰  دارد و این یعنی یک گوشی با توانایی بالا در اجرای روان انواع گیم! خصوصاً اینکه دوربین‌های ۴۸ و ۳۲ مگاپیکسلی بکار رفته در این مدل نیز شما را راضی خواهد کرد.

5- شیائومی می ۹ تی یا Redmi k20

مشخصات و قیمت گوشی Mi 9t پرو شیائومی ( Xiaomi Redmi K20 Pro ) - زومیت

mi 9t شیائومی یا Redmi k20 درواقع یک دستگاه با دو نام مختلف است که ورژن ردمی K20 از دو سیم کارت همزمان پشتیبانی می‌کند و به پردازنده میان‌رده قدرتمند اسنپدراگون ۷۳۰ تجهیز شده که امتیاز بنچمارک آنتوتو بالا و یکسانی را نیز برای آنها به ارمغان آورده است. این عملکرد و امتیاز آنها را به یک گزینه بسیار عالی برای خرید گوشی گیمینگ ارزان و برای اجرای روان گیم‌های حرفه‌ای تبدیل می‌کند. باتری بزرگ و صفحه نمایش ۶.۴ آمولد نیز به نقاط قوت آنها می‌افزاید. این دو مدل حتی جزو بهترین گزینه‌ها در زمینه دوربین نیز هستند و لنز ۴۸ مگاپیکسلی در پشت و لنز ۲۰ مگاپیکسلی در جلو صفحه نمایش این مدل‌ها را جز بهترین گزینه‌های ممکن برای خرید تبدیل کرده .

6-گلکسی A70

گلکسی A70 با مشخصات کامل - قیمت گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A70 Galaxy A70

A70 اگرچه به اندازه موارد دیگر از امتیاز بنچمارک بالایی برخوردار نیست، اما این را در نظر داشته باشید که گوشی‌های سامسونگ به نسبت قیمت خود، از گرافیک بسیار خوبی برخوردارند. در واقع می‌توان گفت که متخصص در اجرای گیم‌هایی با گرافیک و جزئیات بالا هستند. از دیگر مشخصه‌های عالی و اختصاصی این مدل می‌توان به صفحه نمایش بزرگ سوپرآمولد با تراکم پیکسل بالای آن اشاره کرد که به طور اختصاصی برای ارائه یک تجربه‌ بازی با گرافیک شفاف و جذاب در نظر گرفته شده است.

شما می‌توانید نسخه ۱۲۸ گیگابایتی با رم ۶ آن را با قیمتی اقتصادی خرید کنید، یک گوشی مناسب گیم؛ اما با دوربین‌های ۳۲ مگاپیکسلی قدرتمند که تمام نیازهای شما را به نحو احسنت برآورده خواهد کرد. البته در صورتی که قصد دارید برای خرید گوشی قیمت پایین‌تری را پرداخت کنید گلکسی A50 نیز با قیمت عالی خود، گزینه خوبی است که قدرت قابل‌توجهی در اجرای گیم‌های حرفه‌ای دارد.

به غیر از مدل‌های گفته شده، اخیراً نیز شاهد مدل‌هایی هستیم که به نسبت قیمت خود عملکرد فوق‌العاده‌ای را در عملکرد گیمینگ از خود نشان داده‌اند که از این میان می‌توان به گوشی ریلمی سی ۳ ؛از جمله گوشی های ارزان قیمت گیمینگ اشاره کرد.  فارغ از تمام این موارد در صورتی که قصد دارید برای خرید گوشی گیمینگ هزینه بیشتری را پرداخت کنید ما گزینه طلایی Mi9t pro را به شما پیشنهاد می‌دهیم. 

.امید واریم که این مطلب برای شما مفید باشد.